헬라어(고대 그리스어, 희랍어)-한국어-영어 사전 Language

ἥττων

3군 변화 형용사; 로마알파벳 전사: 고전 발음: [] 신약 발음: []

기본형: ἥττων

형태분석: ἡττ (어간) + ων (비교/최상급 어미)

  1. 더 나쁜, 더 약한
  2. 더 적은
  1. worse, weaker
  2. less

곡용 정보

3군 변화
남/여성 중성
단수 쌍수 복수 단수 쌍수 복수
주격 ή̔ττων

더 나쁜 (이)가

ή̔ττονε

더 나쁜 (이)들이

ή̔ττονες

더 나쁜 (이)들이

ῆ̔ττον

더 나쁜 (것)가

ή̔ττονε

더 나쁜 (것)들이

ή̔ττονα

더 나쁜 (것)들이

속격 ή̔ττονος

더 나쁜 (이)의

ἡττόνοιν

더 나쁜 (이)들의

ἡττόνων

더 나쁜 (이)들의

ή̔ττονος

더 나쁜 (것)의

ἡττόνοιν

더 나쁜 (것)들의

ἡττόνων

더 나쁜 (것)들의

여격 ή̔ττονι

더 나쁜 (이)에게

ἡττόνοιν

더 나쁜 (이)들에게

ή̔ττοσιν*

더 나쁜 (이)들에게

ή̔ττονι

더 나쁜 (것)에게

ἡττόνοιν

더 나쁜 (것)들에게

ή̔ττοσιν*

더 나쁜 (것)들에게

대격 ή̔ττονα

더 나쁜 (이)를

ή̔ττονε

더 나쁜 (이)들을

ή̔ττονας

더 나쁜 (이)들을

ῆ̔ττον

더 나쁜 (것)를

ή̔ττονε

더 나쁜 (것)들을

ή̔ττονα

더 나쁜 (것)들을

호격 ῆ̔ττον

더 나쁜 (이)야

ή̔ττονε

더 나쁜 (이)들아

ή̔ττονες

더 나쁜 (이)들아

ῆ̔ττον

더 나쁜 (것)야

ή̔ττονε

더 나쁜 (것)들아

ή̔ττονα

더 나쁜 (것)들아

비교급 최상급
형용사 ή̔ττων

ή̔ττονος

더 나쁜 (이)의

ή̔κιστος

ἡκίστου

가장 나쁜 (이)의

부사 ῆ̔ττον

ή̔κιστα

위에 제시된 변화형은 규칙에 따라 생성된 것이며 일부 형태는 실제 사용여부가 입증되지 않았으니, 참고용으로만 사용하시길 바랍니다.

현재 일부 변화형의 강세가 잘못 표기되는 오류가 있어 수정 중에 있으니 유의하시길 바랍니다.

예문

  • διὸ <οὐ> δεῖ ἀγανακτεῖν, ὥσπερ ἂν εἰ μᾶλλον εἵλετο ἀντὶ ἥττονοσ. (Aristotle, Eudemian Ethics, Book 7 222:5)

    (아리스토텔레스, 에우데모스 윤리학, Book 7 222:5)

  • καὶ δὴ καὶ εἴ τισ βούλοιτο τῆσ πόλεωσ κατηγορῆσαι δικαίωσ, τοῦτ’ ἂν μόνον λέγων ὀρθῶσ ἂν κατηγοροῖ, ὡσ ἀεὶ λίαν φιλοικτίρμων ἐστὶ καὶ τοῦ ἥττονοσ θεραπίσ. (Plato, Hippias Major, Hippias Minor, Ion, Menexenus, Cleitophon, Timaeus, Critias, Minos, Epinomis, 69:1)

    (플라톤, Hippias Major, Hippias Minor, Ion, Menexenus, Cleitophon, Timaeus, Critias, Minos, Epinomis, 69:1)

  • ὅταν δ’ ἐπὶ δωροδόκου καὶ πονηροῦ καὶ παντὸσ ἥττονοσ λήμματοσ, ἀποκλείειν καὶ πικρῶσ καὶ ἐναντίωσ ἀκούειν, ὡσ πονηρία δυνάμεωσ δόξαν εὑρομένη παρ’ ὑμῶν ἐπὶ τὴν πόλιν ἐστίν. (Demosthenes, Speeches 11-20, 431:3)

    (데모스테네스, Speeches 11-20, 431:3)

  • δηλοῖ δὲ ταῦτα πολλαχοῦ ὅτι οὕτωσ ἔχει, καὶ ἐν τοῖσ ἄλλοισ ζῴοισ καὶ τῶν ἀνθρώπων ἐν ὅλαισ ταῖσ πόλεσι καὶ τοῖσ γένεσιν, ὅτι οὕτω τὸ δίκαιον κέκριται, τὸν κρείττω τοῦ ἥττονοσ ἄρχειν καὶ πλέον ἔχειν. (Plato, Euthydemus, Protagoras, Gorgias, Meno, 222:1)

    (플라톤, Euthydemus, Protagoras, Gorgias, Meno, 222:1)

  • πάλιν αὖ θορυβεῖτε, ὥσπερ ἐμοῦ λέγοντοσ ὅτι καὶ παῤ ὑμῖν αὐτὸν τοσούτου προσήκει εἶναι καὶ μηδέποτε ἥττονοσ. (Dio, Chrysostom, Orationes, 17:4)

    (디오, 크리소토모스, 연설 (2), 17:4)

SEARCH

MENU NAVIGATION